'Join the movement!'
Award winnende producten. Scherpe prijzen, zoals een perfect blondeerpoeder voor 15 euro. Duurzame haarverzorging. Een nieuwe, genderless stylinglijn. Business development, ook voor kleine salons. Voor het geval je het nog even gemist had: we zijn lekker bezig bij KIS en dat willen we met dit magazine graag aan je laten zien!
Dus kijk en lees mee. Zo ontdek je onder andere hoe je flink kunt besparen, nu misschien nog wel interessanter dan ooit tevoren. Jeroen Bas ging je voor en deelt graag zijn ervaringen. Je neemt een kijkje in onze keuken door de gezichten achter ons merk te leren kennen. Natasja Keijzer behoeft natuurlijk geen introductie. Laat je inspireren en motiveren door haar trendcollectie. Nieuw in september zijn de businesstrainingen van Richard Koffijberg die hij online voor KIS gaat verzorgen en die ook voor à lle kappers gratis te volgen zijn. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Haal eruit wat er voor jou inzit en waar jij iets aan hebt in jouw salon.
KIS is er voor jou, als partner. Met dit magazine laten we zien wat we als Nederlands kappersmerk voor je kunnen betekenen. Natuurlijk vind je ons ook online, net als al die andere firma’s. Maar je hoort steeds vaker dat offline de nieuwe luxe is. En omdat wij dingen graag nét een beetje anders doen, komen we op papier letterlijk je salon binnen. En die van heel veel andere kappers in het hele land. Dus pak een kop koffie, een biertje of een ander lekker drankje, leg die telefoon aan de kant en duik in de wereld van KIS.
Maakt dit magazine je nieuwsgierig? Of lijkt het je wel wat om deel uit te maken van onze tribe? Onze business developers komen graag bij je langs om nader kennis te maken.